×

نحوه انتخاب قالب وردپرس برای وب سایت موضوعی خود

وبلاگ شاهین 05 مه 2021

قالب در واقع پایه و اساس هر سایت وردپرسی است. در این مطلب از سامانه فایل قصد داریم به شکلی مختصر قدری شما را با ساختار کلی قالب ها آشنا کنیم..

پس از نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس که از مخزن وردپرس به رایگان قابل دریافت است شما می توانید یک قالب رایگان یا تجاری بستگی به نیاز خود انتخاب و یا دریافت و بر روی سیستم خود نصب نمائید ،

با نصب یک قالب وردپرس شما قادر خواهید بود از یک طرح بندی از پیش تعریف شده استفاده کنید که در پکیج قالب گنجاده و بر روی هاست شما به صورت اتوماتیک پیاده می شود ، قالب وردپرس به صورت کلی سه مورد را تعریف می کند:

  • بخش کاربری / صفحه اصلی
  • صفحه وبلاگ
  • صفحه نمونه

اما بسیاری از قالب های ارائه شده برای فروش ، نمونه صفحات دیگری را نیز ایجاد و شما را در امر محتوا و ساختار محتوا بی نیاز خواهند کرد.

طرح های از پیش تعریف شده هر قالب وردپرس می تواند موضوع فعالیت های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد: تجارت ، مسافرت ، غذا ، بهداشت ، سرگرمی ، خبری ، فروشگاهی و غیره.

 

پس از نصب و فعال سازی یک قالب وردپرس بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود و انتخاب طرح ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را وارد کرده و تنظیمات دلخواه و یا دموی دلخواه را بر روی سایت اعمال نمائید..

اگر رویکرد سفارشی تری می خواهید ، بیشتر قالب های وردپرس به شما امکان می دهند طراحی را تا حد بسیاری شخصی سازی کنید. شما می توانید تصاویر ، رنگ ها ، تایپوگرافی ، ساختار و بسیاری از موارد دیگر را تغییر دهید. حتی می توانید کد HTML و CSS دلخواه خود را به قالب اضافه کنید. همه چیز به نیاز شما بستگی دارد.

 

برخی از قالب های برتر موجود در فروشگاه فایل با یک صفحه ساز ارائه می شوند که می تواند گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. یک مثال: طرح های از پیش طراحی شده وب سایت (بخش ویژگی ها ،بخش تیم برای قالب های شرکتی ، نمونه کارها ، اسلاید تصاویر و غیره) ، که می توانند از طریق صفحه ساز به بخش مورد نظر از سایت وردپرسی شما کشیده و رها شوند.

 

به طور خلاصه یک قالب بسته به طراح و تیم توسعه دهنده و موضوع فعالیت انتخاب شده می تواند با گزینه های مختلفی سفارشی سازی شود. اگر پوسته خریداری شده با یک صفحه ساز همراه و هماهنگ باشد ، این تجربه می تواند واقعاً هیجان انگیز باشد ، در نتیجه اگر گزینه های سفارشی سازی زیادی می خواهید در اکثر موارد نیاز است یک قالب را خریداری کنید این بدان معنی است که قالب های رایگان معمولاً گزینه های شخصی سازی زیادی را ارائه نمی دهند.

 

تیم وردپرسی سامانه فایل در تلاش است بهترین قالب های وردپرسی مورد نیاز کاربران ایران زمین را با قیمت های رقابتی در اختیار عموم جامعه قرار دهد تا راه اندازی یک وب سایت بار مالی زیادی برای کاربران به همراه نداشته باشد.

به عنوان مثال شما می توانید قالب های وردپرسی و … را با قیمت های از ۹ هزار تومان دریافت کنید…

 

امیدواریم که این مقاله برای شما همراه عزیز فایل دات کام مفید واقع شده باشد.

شاهین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است

طراحی : وب1